Porsche 911

Porsche 911

Model
911
Type
991 Turbo S , Burmester, carbon int, etc
Kleur
Zwart
Transmissie
Automaat
KM Stand
49.800 km
Bouwjaar
2014
Brandstof
Benzine
Garantie
6 Maanden
Prijs
€ 159.500.00 Marge

Een explosieve krachtpatser met manieren. Deze asfalt verslindende Porsche 911 Turbo S Cabriolet uit 2014, lijkt geen grenzen te kennen als het op pure rijsensatie aankomt. Toch valt er met de ‘über 991’ heel goed ‘rustig’ te rijden. Dit maakt hem geschikt voor iedere dag. En tegelijkertijd de absolute koning van de stoplichtsprints. Een unieke mix!

Techniek & performance

De Turbo S is het beste dat Porsche te bieden heeft uit de 991-serie. Met zijn twin-turbocharged boxermotor, weet hij maar liefst 560 pk en 700 Nm koppel uit de 3,8 liter 6-cilinder te persen. Ongekend! De bloedsnelle Duitser laat zo ongeveer alles en iedereen achter zich wanneer het gaspedaal naar beneden wordt geduwd.
Accelereren van 0-100 km/h is binnen 3,2 seconden gepiept. Diverse magazines claimen zelfs dat het in een halve seconde minder kan, mits alle omstandigheden in het voordeel zijn van de Porsche. Geen auto in deze prijsklasse die daar ook maar enigszins in de buurt komt… De topsnelheid van de Cabriolet bedraagt een duizelingwekkende 318 km/h. Een beter excuus voor een bad hair day kennen we niet!

Design

Maar het is niet alleen de uitzonderlijke hoeveelheid power waarmee dit kanon op wielen zich weet te onderscheiden. De vormgeving van de 991 is misschien wel de meest geslaagde van alle 911’s tot nu toe. En dat terwijl het merk toch al heel wat mooie modellen op haar naam heeft staan. Een groter compliment kunnen we de Porsche niet geven!
De carrosserie is schitterend vormgegeven. De lijnen glooien prachtig over de koets als een warme saus over een smaakvolle maaltijd. Uiterlijke kenmerken als de ronde koplampen, stijl aflopende daklijn (zowel in geval van de Coupé als de Cabriolet – mits de cabriokap is gesloten uiteraard) en prachtig gewelfde spatborden achter, zijn onmiskenbaar 911. De uitwerking van al deze designfeatures daarentegen, is volledig nieuw en wat ons betreft beter gelukt dan ooit tevoren. Dit is Deutsche Pünktlichkeit tot en met!

Exterieur

Deze Turbo S voegt daar nog een extra sportief toefje aan toe met zijn markante, maar zeer functionele details als de karakteristieke luchtsleuven achter de portieren, extra brede bilpartij, aangepaste bumpers en natuurlijk de typische Turbo-spoiler op het achterdek.
Voorts is dit exemplaar voorzien van 20 inch grote Turbo S-velgen, met daarachter knalgele remklauwen. De opvallende teint steekt bijzonder fraai af bij het ingetogen Tiefschwarzmetallic lakwerk. Het Ceramic Composite Brake systeem bewijst op zijn beurt dat het menens is met deze Porsche. Ze zijn een voorbode op de immense potentie van deze snelheidsduivel.

Interieur

Binnenin de ‘Elfer’ wordt de zwart/gele lijn gestaag voortgezet. En wel in de vorm van Schwarz lederen bekleding (ook aan de achterzijde van de stoelen!), afgewerkt met gele stiksels en dito gordels. Het ‘racy’ carbon interieurpakket, alsmede de carbon instaplijsten met verlicht Turbo S logo, sluiten naadloos aan op de circuitaspiraties van deze waanzinnige Porsche. Daarnaast wordt met de knalgele gordels letterlijk én figuurlijk de indrukwekkende stopkracht geaccentueerd, afgaande op de kleurenmatch met de remklauwen.

Uitrusting

Het voornaamste doel van de opvallend gekleurde gordels is en blijft natuurlijk het zo goed mogelijk in het gareel houden van bestuurder en passagier wanneer de Turbo S tot het uiterste wordt gedreven. Datzelfde geldt voor de elektrisch verstelbare adaptieve sportstoelen met adaptieve stoelventilatie. In het heetst van de strijd wordt voor de nodige koeling gezorgd op plekken waar u geen oververhitting wenst te hebben. Zo kunt u zich puur en alleen bezighouden met datgene wat er écht toe doet: rijden.
Aan de andere kant hebben de voorste inzittenden evengoed de beschikking over stoelverwarming, voor wanneer het er iets minder heftig aan toe gaat aan boord van de Porsche. Wel zo prettig met de winter in het verschiet. En ook andere zaken maken het extra aangenaam vertoeven in de Turbo S. Wat te denken van een Burmester High-End Surround Sound audiosysteem die de heerlijkste klanken produceert via maar liefst 12 uitgangskanalen, goed voor een totaal vermogen van 821 Watt. Ook aan comfort ontbreekt het de Turbo S aan niets: een achteruitrijcamera en Porsche Entry & Drive (keyless) zijn inbegrepen.

Deze fabuleuze 911 Cabriolet heeft duidelijk twee gezichten: een heerlijke, comfortabele boulevard cruiser, welke zich met hetzelfde gemak ontpopt tot een volbloed racer. En op beide fronten nadert de 991 Turbo S de perfectie. Er zijn maar weinig auto’s die dat voor elkaar weten te boksen. Eén daarvan is nu in onze showroom te bewonderen. Zien we u binnenkort?

Met hartelijke groet,
Prins Esclusivo

Deze auto leasen of financieren?

In samenwerking met AFIC, specialist in financieringen en verzekeringen, kunnen wij voor u een passende financiering realiseren. Met een financial lease kost het u geen liquiditeit en profiteert u van vele (fiscale) voordelen.

Zakelijk
Particulier
Aanschafprijs
BTW
Leasebedrag
Slottermijn
Opnieuw berekenen

Dit is een BTW auto. Bij aankoop betaald u zelf de BTW en kunt u de aanschafprijs exclusief BTW financieren.

Airco met elektronische regeling
Aux-ingang
Bluetooth
Burmester audio
Carbonafwerking interieur
Cruise control
elektrisch verstelbare stuurkolom
elektrisch verstelbare voorstoel(en)
Geheugenfunctie voorstoelen
Keramische remschijven
keyless entry
koplampen adaptief
Led dagrijverlichting
lederen bekleding
Lederen dashboard
Lederen deurpanelen
Lederen middenconsole
LED koplampen
Led verlichting achter
Lichtmetalen velgen 20"
Metaalkleur
Navigatiesysteem
Parkeersensor achter
parkeersensor voor
Radio/CD speler
Sportstoelen
Sportstuur
Stoelventilatie voor
USB-poort
Voorstoelen verwarmd
windscherm
 
 
 
 

Wij hechten veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. Bekijk onze Privacy Policy voor meer informatie hierover.