Porsche 911

Porsche 911

Model
911
Type
992 Carrera 4S | Bose | Achteras-sturing | Schuif-/kanteldak | Volle auto!
Kleur
Zwart
Transmissie
Automaat
KM Stand
49.742 km
Bouwjaar
2019
Brandstof
Benzine
Prijs
€ 154.500.00 Marge

Porsche 992 Carrera 4s

Zwarter dan zwart. Mooier dan mooi. Luxer dan luxe. Sneller dan snel. De nieuwste generatie Porsche 911 Carrera 4S, type 992, overtreft al onze verwachtingen. Zeker in een compromisloze samenstelling als deze, inclusief 8-delig zwarte uitrusting en een optielijst die louter groene vinkjes kent. Een kleine greep uit de vele originele fabrieksopties: Porsche Dynamic Chassis Control, achterasbesturing, verwarmd GT Sportstuur, schuifdak, carbon interieurpakket, LED-Matrix koplampen met PDLS+, Sport Chrono, Adaptieve Sportstoelen Plus en een Sportuitlaat die de 450 pk sterke Porsche 992 Carrera 4S laat klinken zoals hij eruitziet; bruter dan bruut. Benieuwd naar de complete (was)lijst? Lees dan verder!

Exterieur
De Diepzwarte Carrera koets heeft iets mysterieus over zich. Alleen een duister getinte carrosserie zou echter niet voldoende zijn om dat te bereiken. De oorspronkelijke eigenaar van dit exemplaar ging niet één, niet twee, maar heel veel stappen verder: de 20/21 inch (voor/achter) grote RS Spyder designwielen, typeaanduiding, uitlaateindstukken én het getinte glas achter kleuren stuk voor stuk zwart. Om nog naar maar te zwijgen over de aankleding van het interieur… Daarover later meer. De knalrode remklauwen lijken alleen, maar zijn dat niet, kijkend naar de prachtige rode LED-balk achter. Een schot in de roos!
Je kunt natuurlijk opzien baren met de manier van samenstellen, maar het zijn de basiscontouren die natuurlijk écht het verschil maken. De Porsche 992 is opnieuw een knappe evolutie van het origineel. Anderzijds is hij vernieuwender dan voorgaande generaties en dat siert hem. Dit stukje durf betaalt zich uit in een opwindende vormgeving die strakker, breder en stoerder is dan ooit. Opvallend: vooral het front toont zowaar meer gelijkenissen met de klassiekers 930, 964 en 993 dan hun directe opvolgers. Back to the future?

Interieur
In- en exterieur zijn een 100% match. De manier waarop binnen- en buitenkant op elkaar zijn afgestemd nadert de perfectie. Dit zit hem óók in de kleur: zwart lederen bekleding plus een dito Alcantara afwerking van de dakhemel, bepalen in grote lijnen de no-nonsense sfeer aan boord van de 992 Coupé. Het verwarmde GT Sportstuur heeft dezelfde filosofie. De carbon dashboardpanelen vormen het 8e en laatste deel uit de egaal zwarte uitrusting. Hoewel, egaal… Indisch rode gordels verwijzen naar de stopkracht van de rode remklauwen. In de Porsche 911 Carrera 4S kun je nooit té strak zijn ingesnoerd! Het overwegend rechtlijnige dashboard doet qua stijl denken aan vervlogen Porsche-tijden. De digitale schermen zijn echter helemaal van nu. Net als het uitrustingsniveau.

Opties & extra’s
Noem een optie en het zit erop. Van Adaptieve Sportstoelen Plus tot aan een Bose Surround Sound System. LED-Matrix kijkers inclusief PDLS Plus technologie bepalen het indrukwekkende gezichtsveld naar voren, terwijl de Surround View Camera in combinatie met Park Assist u een kijkje rondom de Porsche 992 Carrera 4S gunt. Met een blik op oneindig kan de rijstrookwisselhulp weleens van pas komen, want reken maar dat Sport Chrono zijn best doet om het onderste uit de Elfer te halen. Zowel opwarmen als afkoelen is een koud kunstje in de 4S Coupé dankzij stoelverwarming en een elektrisch bedienbaar schuif-/kanteldak.

Techniek & performance
We vermoeden dat u eerder geneigd bent om uit te waaien dan op te warmen. En daar zijn meerdere redenen voor: onze 911 is voorzien van vierwielaandrijving, achterasbesturing en Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) voor een wegligging die klamme handjes voorspellen. De originele Sportuitlaat weet de zintuigen nog verder te prikkelen, door 2 turbo’s en 450 paarden als ultiem blaasinstrument te gebruiken. Over blazen gesproken: 0-100 km/h kan in een PDK-gedreven 992 4S binnen 3,8 seconden, terwijl de top op 306 km/h ligt. Wat dat betreft had Porsche deze 3,0 liter 6-cilinder boxermotor net zo goed de toevoeging “Turbo” kunnen meegeven. Maar zoiets moet u écht zelf ervaren om te kunnen begrijpen…

Met hartelijke groet,
Prins Esclusivo.

Deze auto leasen of financieren?

In samenwerking met AFIC, specialist in financieringen en verzekeringen, kunnen wij voor u een passende financiering realiseren. Met een financial lease kost het u geen liquiditeit en profiteert u van vele (fiscale) voordelen.

Zakelijk
Particulier
Aanschafprijs
BTW
Leasebedrag
Slottermijn
Opnieuw berekenen

Dit is een BTW auto. Bij aankoop betaald u zelf de BTW en kunt u de aanschafprijs exclusief BTW financieren.

20 inch wielen
21 inch wielen
Achteras-sturing
Achterspoiler
Airbag bestuurder
Airbag passagier
airco (automatisch)
alarm klasse 3
Alcantara bekleding
Alcantara hemel
Aluminium interieur afwerking
Anti Blokkeer Systeem
Anti doorslip regeling
Apple Carplay/Android Auto
audioinstallatie met CD-speler
Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
Bandenspannings controlesysteem
Bi-xenon koplampen
Boordcomputer
BOSE Surround Sound
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Carbonafwerking interieur
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
dimlichten automatisch
elektrische ramen voor
Elektronisch Sper Differentieel
Elektronisch Stabiliteits Programma
GT Sportstuur
koplampen adaptief
koplampreiniging
LED achterlichten
Led dagrijverlichting
Lederen stuurwiel
lederen versnellingspook
Lichtmetalen velgen 20"
Multimedia-voorbereiding
Navigatiesysteem full map + hard disk
Parkeer pakket
parkeersensor voor en achter
Rondomzicht camera
Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
Sport Chrono Pack
Sportonderstel
Sportstoelen Plus
sportuitlaat
spraakbediening
Start/stop systeem
Stoelverwarming
stuur verstelbaar
Stuurwiel verwarmd
Variabele stuuroverbrenging
Voorspoiler
Warmtewerend glas
Wifi voorbereiding
 
 
 
 

Wij hechten veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. Bekijk onze Privacy Policy voor meer informatie hierover.